Klachten en terugsturen

Wat nou als ik niet tevreden ben of een flesje is gebroken? 

Stuur ons (bij voorkeur) een mail met een omschrijving van je klacht of breuk, hier zullen we binnen 24 uur op reageren! Bij breuk krijg je altijd je geld terug van het gebroken biertje en we hopen dat je bij je volgende bestelling geen gebroken flesjes hebt!

Bellen kan natuurlijk ook, maar bij voorkeur een mail zodat we e.e.a. alvast kunnen uitzoeken om met een gedegen antwoord bij je terug te komen.

Stuur je mail naar shop@buurtbier.nl

Bel ons op 06 - 55 136 199 (Hier krijg je Gert-Jan of Marissa aan de telefoon)

Of bel met Marlous op 06 - 47 202 165


Wil je iets terugsturen, stuur het dan naar het volgende adres met een print van je factuur:

Buurtbier.nl

Van Diemenstraat 21

3531 GG  UTRECHT

 

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein