Klachten en terugsturen

Wat nou als ik niet tevreden ben of een flesje is gebroken? 

Mocht je een keertje ontevreden zijn over onze dienstverlening of over onze bieren, schroom dan niet en laat het ons weten! Bier moet leuk en lekker zijn en geen gedoe opleveren, daarom lossen we jouw onvrede graag zo goed mogelijk op. Daarbij gaan wij uit van het beginsel dat we jou net zo behandelen als dat we zelf graag behandeld zouden willen worden. Kortom, redelijkheid en billijkheid staan voorop en dan lossen we het met een glimlach op!

Mocht je vermoeden dat er iets is gebroken, mag je het pakket weigeren. Dan neemt PostNL het pakket weer mee en krijgen wij het terug. We sturen je dan een nieuw pakket met flesjes die wel heel zijn.

Ben je nou niet tevreden of kom je pas achter een gebroken flesjes als je het pakket openmaakt, stuur ons dan een mail met een omschrijving van je klacht of breuk. Op dit bericht zullen we binnen 48 uur reageren! Bij breuk krijg je altijd je geld terug van het gebroken biertje en we hopen dat je bij je volgende bestelling geen gebroken flesjes hebt!

Bellen kan natuurlijk ook, maar bij voorkeur een mail zodat we e.e.a. alvast kunnen uitzoeken om met een gedegen antwoord bij je terug te komen.

Stuur je mail naar shop@buurtbier.nl

Bel ons op 06 – 55 136 199

Wil je iets terugsturen, stuur het dan naar het volgende adres met een print van je factuur. De kosten van het terug sturen zijn voor jouw rekening.

Buurtbier.nl
Amsterdamsestraatweg 116
3513AL UTRECHT 

Winkelwagen

Ben je 18 jaar of ouder?