Klachten en terugsturen

Wat nou als ik niet tevreden ben of een flesje is gebroken? 

Bij vermoeden van breuk, mag je het pakket weigeren. Dan neemt PostNL het pakket weer mee en krijgen wij het terug. We sturen je dan een nieuw pakket met flesjes die wel heel zijn.

Ben je nou niet tevreden of kom je pas achter de gebroken flesjes als je het pakket hebt opengemaakt en je wilt het bier terugsturen, stuur ons dan een mail met een omschrijving van je klacht of breuk, hier zullen we binnen 24 uur op reageren! Bij breuk krijg je altijd je geld terug van het gebroken biertje en we hopen dat je bij je volgende bestelling geen gebroken flesjes hebt!

Bellen kan natuurlijk ook, maar bij voorkeur een mail zodat we e.e.a. alvast kunnen uitzoeken om met een gedegen antwoord bij je terug te komen.

Stuur je mail naar shop@buurtbier.nl

Bel ons op 06 – 55 136 199

Wil je iets terugsturen, stuur het dan naar het volgende adres met een print van je factuur. De kosten van het terug sturen zijn voor jouw rekening.

Buurtbier.nl
t.a.v. Gert-Jan Jansen
Atoomweg 1
3542 AA. UTRECHT 

Schrijf je in voor de Buurtbier Nieuwsbrief

Ben je 18 jaar of ouder?