Bier terugsturen

Bier terugsturen

Voordat je bier aan ons terug stuurt, bel eerst even (06 – 55 136 199). Wellicht kunnen we samen een andere goedkopere of duurzamere oplossing bedenken. Mocht je om wat voor reden dan ook je bierpakket toch willen terugsturen dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket. De kosten voor het terugsturen zal je wel zelf moeten betalen.

Het bier dat je terug stuurt, moet wel ongeopend zijn en in dezelfde conditie als dat je het hebt ontvangen. Terugsturen doe je in de verpakking waarin je het ook van ons hebt ontvangen. Heb je onze verpakking niet meer of is die beschadigd geraakt, zorg er dan voor dat het bier goed verpakt is en op een pittige terugreis is voorbereid.

Wat kan je niet terugsturen?

      • Cadeau-/waardebonnen en Biercheques

      • Downloads van waardebonnen en Biercheques

      • Geopende flessen of blikjes


      • Glazen

     Overige uitzonderingen van retouren zijn producten/diensten

     a)     die door de ondernemer tot stand zijn aangebracht overeenkomstig specificaties van de consument;

     b)     die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
     c)     die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
     d)     die snel kunnen bederven of verouderen;
     e)     waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
     f)      voor losse kranten en tijdschriften;
     g)     voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken;
     h)     voor hygiënische producten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

    Zorg ervoor dat de factuur van je aankoop en/of het onderstaand formulier in de doos van de retourzending zit.

    Zodra je bier heelhuids bij ons is terug gekomen en voldoet aan de retourvoorwaarden, storten wij je aankoopbedrag inclusief verzendkosten, terug op het bankrekeningnummer die je op de factuur van het bier hebt geschreven.

    Je kan je pakket terugsturen naar:

    Buurtbier.nl
    Amsterdamsestraatweg 116
    3513AL UTRECHT

    Hulp nodig?

    Stuur ons een mail op shop@buurtbier.nl of bel even naar 06 – 55 136 199

    Jammer dat je niet tevreden bent over ons bierpakket, hopelijk kom je nog eens terug en kunnen we wel van dienst zijn.

    Je kan eventueel onderstaand formulier gebruiken, mocht je onze factuur niet meer hebben.

     Informatie rondom
    garantie & retour

     Retourneren

    U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

     

    Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via shop@buurtbier.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

     

    Garantie

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat

    tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na

    constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of 

    vervanging.

     

    Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar 

    shop@buurtbier.nl

    Komen wij samen niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur

    via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via

    het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat

    het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Identiteit ondernemer

    Buurtbier.nl

    Amsterdamsestraatweg 116

    3513AL UTRECHT

    shop@buurtbier.nl
    06-55136199
    KvK Utrecht 34079226 (GJJ Produkties h.o.d.n. Buurtbier.nl)
    NL001955818B10

     

    Formulier voor herroeping

    (dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

    — Aan
    Buurtbier.nl
    Amsterdamsestraatweg 116
    3513 AL UTRECHT
    shop@buurtbier.nl
    06-55136199

    — Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen 

     

    — Besteld op (DD-MM-YYYY) :                                     — Bestelnummer :

     

        
     

     

     

     

     

     

    —  Ontvangen op (DD-MM-YYYY):

     

     

     

     

    — Naam/Namen consument(en)

     

     

     

     

    — Adres consument(en) :

     

     

     

     

     

     

    — IBAN Rekeningnummer en tenaamstelling van consument (ivm terugstorten):

     

     

     

     

    — Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

     

     

     

     

     

     

    — Datum(DD-MM-YYYY):

     

     

     

     

    (*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

    Winkelwagen

    Ben je 18 jaar of ouder?